Segur que en les últimes setmanes has sentit a parlar d’aquesta lliga, i no és per casualitat, ja que hi ha gent que fins hi tot afirma que podria fer perdre molta audiència el futbol tradicional
Max Perez, Carles Palomares i Guillem Rodrigo

Què és la Kings League i com funciona?
És una lliga de futbol 7 creada per Gerard Piqué i Ibai Llanos, que es basa en una competició que els presidents són “streamers”. Els partits tenen una duració de 40 minuts amb canvis il·limitats. Els equips van ser formats a base d’un “draft” similar al de l’NBA en el que tothom que complís amb la majoria d’edat podia participar. El sou és de 70 euros per partit i si s’arriba a la fase final pujaria fins a 100.

Quan i com es pot veure la Kings League?
La Kings té lloc tots els diumenges a partir de les 4 i es retransmet al canal de Twitch de cada president. A part, uns dies abans dels enfrontaments es dona lloc el famós “chup chup” que és una retransmissió on es reuneixen els presidents per anunciar el seu jugador estrella de la setmana i debatre sobre la competició.
La gran final
La fase final per coronar el campió de la Kings League se celebrarà a l’Spotify Camp Nou durant el cap de setmana del 25 i 26 de març. En aquests dies es disputaran set partits en què s’enfrontaran els vuit primers classificats de la lliga.

La Queens League
També s’ha anunciat públicament que s’obrien les places per a la versió femenina. Des de llavors, quatre streamers tots ells actuals presidents han mostrat interès de participar en la versió femenina: els Porcinos FC, Jijantes FC, Pio FC, i Ultimate Móstoles. No s’ha concretat el nombre d’equips que tindrà la competició ni la data exacta, però si segueixen els mateixos passos que la masculina, comptaria amb 12 equips. Les proves per entrar a la Queens League començaran a l’abril, amb el ‘draft’. A més, tal com passa al torneig masculí, cada equip tindrà les seves jugadores 11 i 12.