Torna el segle XIX i la seva indumentària característica amb la Met Gala 2022

Aquest any la Met Gala ve amb nous vestits que mai s’havien vist, cada any més elaborats i més sorprenents

Firmat per Alba Colmenar, Paula Cantano, Anna Chica i Adriana García

La Met Gala és la gala anual que recapta fons a favor del Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute, de la ciutat de Nova York. S’ha celebrat aquest dilluns 2 de maig, amb una nova temàtica i nous vestits que no es podrien veure en una gala normal.

Aquest any, la temàtica tractava sobre la “Gilded Age“, una col·lecció de moda de la vida nord-americana al llarg dels segles. Andrew Bolton, el cap comissari, ha revelat: “Les històries reflecteixen realment l’evolució de l’estil americà, però també exploren el treball de sastres, modistes i dissenyadors individuals”.

Els vestits d’aquesta temporada han sigut molt ben elaborats, i s’han adaptat a la temàtica, tot i que no tothom s’ha ha atrevit.

Una de les persones més estiloses i fotografiades ha estat Blake Lively, l’actriu i presentadora de la Met Gala, amb el seu vestit reversible, de la marca Versace, fent un tribut a la ciutat de Nova York. Va passar del seu vestit rosa metal·litzat, fent referència a l’Empire State Building a un verd menta, simbolitzant l’Estàtua de la Llibertat. A la faldilla del vestit verd, es pot contemplar uns dibuixos, que són els mateixos que hi ha al sostre de la Grand Central Station de Nova York.

Billie Eilish va atrevir-se a seguir la temàtica, amb un vestit de Gucci. Aquest tots els detalls necessaris per fer-lo de l’època. Portava una cotilla de setí duchesse que havia estat personalitzada per a l’ocasió. Una base de mànigues de puntes verdes i una faldilla de setí. A més del seu vestit ple de detalls, cal destacar que va anar amb peces reciclades. El “look”, el seu pentinat i vestimenta, va fer que el seu vestit recordés molt al retrat de Madame Paul Poirson.

Un altre “look” impactant va ser el de Kim Kardashian, tot i que no seguia gaire la temàtica proposada, va anar a la gala amb el vestit que va portar originalment Marilyn Monroe per felicitar al president Kennedy el dia del seu aniversari. En aquest cas, va haver de perdre més de 7 quilos en 3 setmanes per poder posar-se’l. El vestit es valora en 4,8 milions de dòlars, que va ser el preu pel que Ripley’s, el museu on actualment està, el va comprar en una subhasta.

Shawn Mendes, va ser un dels homes amb més elegància i originalitat, fent-lo de l’època, però a la vegada actual. Portava la marca Tommy Hilfiger, on es veia clarament pels colors de la roba que portava, blau marí i vermell tirant a granat. S’ha comentat que el seu vestit era una barreja entre el Petit Príncep i el Doctor Strange, per la semblança dels colors i del vestit.


A l’igual que hi ha hagut celebritats que han agradat i han anat d’acord amb la temàtica, hi ha hagut altres que no. Un clar exemple és el de les germanes Gigi i Bella Hadid, que no han agradat gens al públic. La Gigi Hadid, portava un abric de làtex, una cotilla i uns pantalons ajustats, portant una vestimenta tota vermella de Versace.

La Bella Hadid, va decebre, amb un vestit tot negre, gòtic. Unes mitges brodades i uns guants, que s’adaptaven una mica a la temàtica, tot i que malauradament el color no concordava. Lluïa amb unes polseres plenes de diamants al turmell.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.